czwartek, 28 maja 2009

Noclegi W Zakopanem

I nagle. ak, to one,wtedy je zobaczyłam chyba pierwszy raz tak blisko i wyraźnie. Ja ze względu na moją chorobę korzystałem w tym czasie z krytego basenu znajdującego się w hotelu tuż obok sali gimnastycznej. Pomyśleć ile Wam noclegi w zakopanem tu jeszcze nie napisałam,a co gorsze: ilu rzeczy jeszcze tam nie widziałam!! Kiedyś je zobaczę,poczuje,dotknę. W okresie tym dzięki połączeniu greckich idei i kultur apartamenty jan z innymi kulturami antycznego świata stworzona nową, kosmopolityczną tradycje. Wieczorem przy głównej ulicy obok portu można nabyć " badziewie" noclegi w zakopanem jakie tylko ktoś sobie wymarzy. Fakultatywnie: przejażdżka samochodami terenowymi. Największym chyba atutem tej miejscowości są piękne piaszczyste plaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz